Support:

Archiv_Mein Vodafone-Mein Kabel-E-Mail

Antworten
Netzwerkforscher
Akzeptierte Lösung

Contracted 200Mbps, getting average 14Mbps. Upload ok!

I have hired Vodaphone cable with 100 + 100Mbits. Installed the service on saturday, since that  I have been running the test on speedtest and also vodaphone customer speed test  on both Wifi and Lan conections. Both are returning the same values. average 14mbits downstream, 12 upstream. Upload is perfect. I run more than 20 tests in the last 3 days, and all the values ​​are always the same. I found some of the cable channels are getting low MSE values. Report is attached to the post. Is this a question to a technitian solution or can be repaired remotely?

Waiting forwards,

Best regards,

Guilherme Gomes de Lucas

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Moderator

Betreff: Contracted 200Mbps, getting average 14Mbps. Upload ok!

Hello guilhermedeluca,

I close this dobble post. It goes on in your othter thread 200mbps - getting just 14mbps downstream. Upload is fine

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!

Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Alle Antworten
Highlighted
Moderator

Betreff: Contracted 200Mbps, getting average 14Mbps. Upload ok!

Hello guilhermedeluca,

I close this dobble post. It goes on in your othter thread 200mbps - getting just 14mbps downstream. Upload is fine

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!

Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Du befindest Dich im Community Archiv. Hier können Beiträge nicht mehr kommentiert werden. Helfen Dir die vorhandenen Infos nicht, benutz einfach die Suchfunktion.

Du bist neu in unserer Community?

Dann schau doch mal in unseren „Willkommensbeitrag“.