Kabel: Tarife & Rechnung
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Forumbeiträge

Contract termination

Dear Vodafone team, Kindly, terminate my Vodafone contract, as i am moving out of Germany. Unfortunately, through email or phone, i am unable to properly give them the contract termination notice.Hoping to receive positive reponse from your side. Kin...

qurb von Digitalisierer
  • 303 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes

Internet connection problem

Hello everyone!I am new to Germany and Vodafone community! On 20th of April I received the vodafone station, conected it via F socket/coax socket adapter. At this moment, the "internet" light blinks red and it seems that my internet is not working. W...

Gelöst! Vorgemerkte Downgrade nicht erfolgt?

Hallo Vodafone Team! Ich hatte mich im November auf ein Tarifwechsel in den 1000 MBit-Kabelanschluss eingelassen. Die falschen Versprechen des Beraters vor Ort lasse ich hier mal außen vor - das hatte ich ja bereits per Beschwerde mitgeteilt.Der Bera...

Robtwa von Smart-Analyzer
  • 644 Anzeigen
  • 7 Antworten
  • 0 Likes

Different billls for Internet

Vodafone is withdrawing different invoices from my bank account.After many calls and hard to find the right support, finally a  operator told me that I am being billed twice and showing 2 different contract for the internet, which I don't know how th...

FComm von Netzwerkforscher
  • 1202 Anzeigen
  • 16 Antworten
  • 0 Likes

Gelöst! Nach der Kündigung des Mietgeräts "HUMAX iHD-PVR C" (HD-Receiver)

Am 9.12.2020 wurde der Kündingungsbrief laut Sendungsverfolgung bei Vodafone Kabel (Vodafone Kabel Deutschland - Kundenservice - 99116 Erfurt) bereits angekommen. Bis jetzt habe ich leider keine Rückmeldung erhalten.  Wie geht es nun weiter?Vielen D...

Contract cancellation

Hello Team,I applied for termation of my Giga TV Box contract, in month of Feb 2021, I have received email from vodafone, please see the email in attachment, so my quastion is how much time you will take time to complete the process?.Please let me kn...

Amol03 von Netzwerkforscher
  • 717 Anzeigen
  • 7 Antworten
  • 0 Likes

Downgrade von 1000 nach 100

Hallo, da ich leider keine Funktion dafür auf der Vodafone Seite finden kann, wie kann ich von Red Internet & Phone 1000 auf 100 mbits mit Ablauf der 6 Monate downgraden?   Edit @Al_Ar Beitrag ins passende Board verschoben.

Al_Ar von Smart-Analyzer
  • 687 Anzeigen
  • 5 Antworten
  • 0 Likes