Ohne Vertrag: Prepaid-Tarife & Abrechnung
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Forumbeiträge

No Customer Password received

Hello, I'm facing the same problem as many users before me: I purchased a CallYa eSIM from Vodafone.de.  I received the eSIM with all details but no customer password which I need for the MeinVodafone online in desktop and mobile (I have other produc...

FezK von Daten-Fan
  • 212 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes

CallYa Allnet Flat S - Constant deduction of balance for no reason.

Hello, I'm currently on International Roaming, I've switched off Data & Data Roaming completely. I've been noticing that everytime I top-up my balance, everyday 1-2 euro gets deducted for absolutely no reason, I am not sure why. And on one instance, ...

GauthamR von Digitalisierer
  • 614 Anzeigen
  • 4 Antworten
  • 0 Likes

Gelöst! Ausbleibende Lieferung meiner SIM-Karte

Guten Abend!Ich erwarte bereits seit einem Monat auf die Lieferung meiner SIM-Karte. In der Zwischenzeit habe ich bereits zweimal beim Support angerufen mit dem Ergebnis, dass die SIM-Karte jeweils aufs Neue versendet werden sollte. Da man mir bei me...

Kracho von Smart-Analyzer
  • 398 Anzeigen
  • 6 Antworten
  • 0 Likes