DSL: Tarife & Rechnung
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Forumbeiträge

Mahnsperre

Guten morgen.Ich habe mir eine Mahnsperre setzten lassen die bis ende Juni geht,und ich bekam ne E-Mail das bis zum 23.06.2023 die Kündigung folgt.Meine Frage daher.Darf Vodafone dann den Anschluss trotz Mahnsperre ausführen ? Bitte das sich der Mode...

Meister2 von Daten-Fan
  • 1009 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes

Issue with no internet from 2 days

Hi, I have internet issue in my apartment, I have tried all the approaches suggested and could not connect to internet. I am getting a page "pushpage.arcor.de" automatically and says internet is not activated. Please help further as I need to work fr...

Nadendla von Netzwerkforscher
  • 971 Anzeigen
  • 2 Antworten
  • 0 Likes

Kündigen

Kann dsl Vertrag in mein Vodafone nicht kündigen Kann jemand helfen 

BK8 von Netzwerkforscher
  • 1535 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes

Need help - internet issue

Hi, I have internet issue in my apartment, I have tried all the approaches suggested and could not connect to internet. See attached image. Please help further as I need to work from home. Thanks,Deepak

Nadendla von Netzwerkforscher
  • 958 Anzeigen
  • 2 Antworten
  • 0 Likes

Gelöst! Kündigung

Hello, My name is Jaewon Son and my customer number is 409810108. I sent the cancelation letter on May 12th but so far I haven't recieved any letter or email that confirms my cancellation so I am emailing to ask if you have recieved it or if you can ...

jae1 von Daten-Fan
  • 2649 Anzeigen
  • 2 Antworten
  • 0 Likes

DSL disconnects every night at 03:08

Hello. I have a DSL internet since 31.05.2023, and in the last 3 days it disconnects every night at 03:08. Then it connects back in 10 minutes. I have the event logs that I can share, Could you please help me?

DSL Aktivierungstag

Mein Aktivierungstag wurde auf das Jahr 2024 gelegt, da anscheinend, so wurde mir am Telefon gesagt, mein alter Vertrag, der am 04.06.23 endet, erst dann ausläuft.Ich habe daraufhin mit einem Mitarbeiter meines vorherigen Anbieters telefoniert, der m...

Henrik91 von Daten-Fan
  • 981 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes