Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Internet speed
Netzwerkforscher

Hello,

 

I use vodfone internet service, speed up to 200 mbps. However, this reduces up to 20 mbps at night. 

I have already ordered this month ago, and one customer service has a problem for the regional cable and will fix it until July. In daytime, there is no problem and only dinner times have this problem.

BUT, the problem still exists and continues, even now on October !!!

I pay for the 200mbps, NOT for the 200mbps. You should fix it as soon as possible and repay for this. 

The problem started from the March and continues for 6 months. My money is for the 200 mbps!

 

Please answer me,

Best, 

 

 

Edit: @nastra moved in to the right board

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Moderator

Hey,

unfortunately, the construction work will be delayed until may 2019, i can't change that. If you like, i'll pass the contribution on to my colleagues from complaint management.

 

Regards

 

Tobias

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher
Thank you for your reply.

The result is really disappointing for me.

I would request Qündigung....because the monthly pay is too much for just 20 mbps.

Anyway, thank you


Best wishes,

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hey,

 

i got an answer from my colleagues, check your private message inbox Smiley (fröhlich)

 

Regards

 

Tobias

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen