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Antwort
Lösung
am 18.09.2022 22:06 - zuletzt bearbeitet am 19.09.2022 07:41 von Moni_GK
hello team,
I have taken new DSL connection contract from vodafone last month. Post activation I have experienced serveral disruption, but once I restart the router, the connection would stabilize. Unfortunately from Friday night (16/09) I have no internet connection. I have reported the issue to the customer support, but they say they don't know what has to be fixed. Additionally, I have also reported this on Vodafone Germany FB page, and clearly I have received no response to my problem.
I'm really disappointed for the service the Vodafone has offered to me and I have also asked to cancel my contract (have not received any response for it yet). Because to complete my office duties I need a stable internet connection, I believe with vodafone unstable internet connection I feel I will not be able to do my work efficiently. I'm new to this BS city and I don't know how to proceed to make an officially complain to the concerned authority at Vodafone. I'm kindly requesting if someone who can help me with this problem?
German Translation:
Ich habe letzten Monat einen neuen DSL-Anschlussvertrag von Vodafone abgeschlossen. Nach der Aktivierung habe ich mehrere Unterbrechungen erlebt, aber sobald ich den Router neu starte, würde sich die Verbindung stabilisieren. Leider habe ich seit Freitagabend (16.09.) keine Internetverbindung mehr. Ich habe das Problem dem Kundendienst gemeldet, aber sie sagen, dass sie nicht wissen, was behoben werden muss. Außerdem habe ich dies auch auf der FB-Seite von Vodafone Deutschland gemeldet, und offensichtlich habe ich keine Antwort auf mein Problem erhalten.
Ich bin wirklich enttäuscht von dem Service, den Vodafone mir angeboten hat, und ich habe auch darum gebeten, meinen Vertrag zu kündigen (habe noch keine Antwort darauf erhalten). Da ich zur Erledigung meiner Büroaufgaben eine stabile Internetverbindung benötige, glaube ich, dass ich bei einer instabilen Internetverbindung von Vodafone das Gefühl habe, dass ich meine Arbeit nicht effizient erledigen kann. Ich bin neu in dieser BS-Stadt und weiß nicht, wie ich vorgehen soll, um eine offizielle Beschwerde bei der zuständigen Behörde bei Vodafone einzureichen. Ich frage freundlich, ob jemand mir bei diesem Problem helfen kann?
Customer Complaint ID: xxxx
Edit: Ticketnummer entfernt.
am 20.09.2022 17:50
Hello Con3,
welcome to the community 🙂
I'm sorry that the connection keeps failing. We'll be happy to take a look at your connection.
Please note that it is no longer possible to directly process service requests (faults, changes to master data or contracts) in the community, as there is no longer any exchange of personal data. We are happy to support and help you with everything else here. If it is very complex and should remain in writing, feel free to use our service channels on Twitter or Facebook. There we can take a closer look at the tickets and check this in detail. Feel free to refer to the post there.
Regards Fred