Kabel: Tarife & Rechnung
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Forumbeiträge

Struggling to activate new Cable Connection

Hello, It's been last 2 weeks I am struggling with vodafone customer care service. I am new to Germany can cannot speak German language. I still tried to state my problem but no success. I am trying to activate the Cable connection with a old cable r...

Beschwerde

Hallo, ich habe folgendes Problem: Wir hatten seit Jahren einen Internetkabel Vertrag bei Vodafone und waren immer zufrieden. Dann haben wir uns dazu hinreißen lassen an der Tür einen Glasfaservertrag mit der Telekom abzuschließen. Diesen haben wir s...

VanRos von Forum-Checker
  • 397 Anzeigen
  • 1 Antworten
  • 0 Likes

Vodafone router WiFi disconnect frequently

My vodafone base router disconnects every (about) 10 minutes and all connected devices disconnect and reconnect after a few seconds. The problem is not with the internet, because the internet is working fine. Only the Wi-Fi keeps disconnecting and re...

No internet!!!!!!!

I am using Vodafone cable connection. I recently moved to different address with in Essen. I also reported relocation a month back. When I plug Vodafone station in my new location the internet is not working. I am trying to reach customer care from p...

Vodafone Cable Activation Key

Hi, I have an existing kabel internet contract with Vodafone. I recently moved to a different city and I received a new Contract number. When I try to add this to my online account, it asks for an activation key. I haven't received it. Could you plea...

Barath von Daten-Fan
  • 388 Anzeigen
  • 2 Antworten
  • 0 Likes

Kündigung auf Grund von Umzug

Hallo zusammen,Ich habe zur Zeit einen Kabel Tarif & ziehe zum 22.08 um. In der neuen Wohnung gibt es allerdings nur DSL, daher habe ich gekündigt. Die Kündigung wurde nach Tagen von Vodafone zum Vertragslaufzeit Ende, Februar 2024, bestätigt. Ich ko...

Impuls_OJ von Daten-Fan
  • 386 Anzeigen
  • 2 Antworten
  • 0 Likes

Gelöst! Umzug

Hallo zusammen,ich bin nun ca. 14 Jahre ununterbrochener Kabel-Vodafone-Kunde. Seit Verfügbarkeit Kabel Max 1000. Ich werde zum 30.07.2023 aus der gemeinsamen Wohnung ausziehen. Der Vertrag läuft auf mich. An der neuen Adresse gibt die Verfügbarkeits...

Marcus--T von Netzwerkforscher
  • 543 Anzeigen
  • 4 Antworten
  • 0 Likes

Gelöst! Activate internet in new apartment after Umzug

Hi,My German isn't that good. That's why need to ask this question in English.I just moved from Berlin to Munich.I applied for relocation from my Kabel internet account. In return, Vodafone sent me a letter by email stating that I am getting a new cu...

r2-d3 von Smart-Analyzer
  • 684 Anzeigen
  • 3 Antworten
  • 0 Likes