
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am
29.08.2021
13:39
- zuletzt bearbeitet am
29.08.2021
13:45
von
Torsten
Hi I have had Vodafone contract since last 3 years and have never had such a long outage.Its been more then 4 days now.I am in Home office and have several video meetings that I have had to defer.I have spent more on mobile internet last 3 days than last 6 months.what is the problem that is taking 4 days to fix.This is not good Vodafone.
Edit: Moved from the cable board to fault reports Internet, telephone and TV via cable.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 29.08.2021 13:46
Please answer the questions in this link so that a better search for a solution is possible.

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 30.08.2021 10:49
5 days still no internet!
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 30.08.2021 18:57
Hi Saud_Rehman,
please answer the questions Torsten asked you.
Regards
Wallace
