Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen: 

Mobilfunk: Für betroffene Kunden, kann es bei der Nutzung der MeinVodafone-APP zu Einschränkungen kommen. 

 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über DSL

Siehe neueste
Move from DSL to Cable and cancellation of old contract is Disastrous
Highlighted
Smart-Analyzer

Hello,
I have moved from DSL (Vodafone) to Kabel (Unity Media) 3 months back. But the old contract from vodafone has still not canceled yet. And the money for the old contract is still getting deducted from my account, since last 3 months . I have tried calling several times but it has still not resolved yet. It is really disastrous. I am paying for 2 contracts at the moment. 

Can someone help me here?

(1)
Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Highlighted
Moderator

Hey vishalsethi,

i understand that this must be frustrating.

We don't want to punish you for being a loayal customer.
Mind sending me a private message with your dsl customernumber & password. I'll have a look into this.

Best regards,
Andre

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi @Andre,

I have sent you a privage message. 

 

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hey Vishal,

I've already answered you.
The dsl contract will get cancelled as soon as possible & all fees sind the activation from the cablecontract will get adjusted.

Cheers,
Andre

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen