Frage
Antwort
Lösung
am 10.12.2021 11:11
Leider habe ich über die Chat bots und KI Telefonservices keinen Weg finden können ein Ersatzgerät zu bestellen.
(Gerät ist nach einem Sturz definitiv defekt und Reset etc nutzlos.)
am 10.12.2021 13:23
Gerät nach Sturz defekt heißt aber auch, dass du das Gerät bezahlen musst...
Bei unsachgemäßer Behandlung des Leihgeräts bist du für Schäden selbst verantwortlich.
Und der Austausch geht am Schnellsten über die Hotline.
am 11.12.2021 01:47
Schon komisch, wenn es um das bezahlen geht, wissen die meisten auf einmal nicht mehr "wie ging das nochmal mit dem Antworten dann". 🤣
am 16.12.2021 09:31
Hi Anna100,
willkommen in unserer Community.
Ich kann Dir gerne einen neuen Router schicken. Sende mir dazu Deine Kundendaten (Name, Anschrift, Kundennummer, Geburtstag, aktuelle Rufnummer) in einer privaten Nachricht und gib dann hier Bescheid, dass Du die Daten übermittelt hast.
VG Wallace
am 28.01.2022 23:53
Hello, my Vodafone Kabel Router stopped working, all lights off, checked everything and device is definitely not working. What's the fastest way to get a replacement device. It's really urgent sine i work from home. Can I get one from a Vodafone Shop? Can I use a Kabel Router that my friend has? Thanks a lot.
am 29.01.2022 00:03
first of all open your own thread. 😉
am 29.01.2022 00:08
@Rad schrieb:
Can I get one from a Vodafone Shop?
No.
@Rad schrieb:
Can I use a Kabel Router that my friend has?
No.
@Rad schrieb:
What's the fastest way to get a replacement device.
Calling the hotline and asking for a replacement device. Obviously this will take some days until the package with the new router has arrived, but that's nothing you can change.
am 29.01.2022 00:13
which router do you have? problem could be a defective power supply
am 29.01.2022 11:13
@RobertP, thanks for it, i will remember to do it next time.
am 29.01.2022 11:20
@RobertP, You are a real genius. I swapped the power supply adapter and my old modem is back online.
Your suggestion has saved me a lot of trouble.
Since the pandemic working from home has become so critical, ISP should think about this and try to reduce such downtimes for customers if they really care about them. How hard is it to have routers that you can collect from Vodafone shops? How hard is it to provide higher quality power supply adapters? But thank God atleast they have good community support.
Have a nice weekend everyone. Danke