abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

No internet connection. Led "internet" slowly blinking red on the router.
NikolaiPopov
Daten-Fan
Daten-Fan

Hello,

 

In the beginning of the week we received our starter package for cabel internet. We followed instructions and installed the router TG3442DE. I didn't work. The "Internet" led on the router slowly blinking with red light and we don't have an internet connection. I wasn't able to reach an English speaking support and at this point I feel lost.

 

In addition today I received SMS message from Vodafone:

Lieber Vodafone-Kunde, installieren Sie bitte in den nächsten 5 Tagen Ihren Kabel-Router. Damit aktivieren Sie Ihren Anschluss. Den Kabel-Router und eine Anleitung zur Installation finden Sie im Starter-Paket. Das haben Sie schon von uns bekommen. Freundliche Grñüe, Ihr Vodafone-Team

 

I guess I have only 5 days left to solve the problem.

I would appreciate any advice or help!

Thank you!

 

Edit: Moved Thread to a better fitting board.

1 Antwort 1
pRo-Marco
Moderator:in
Moderator:in

Hi NikolaiPopov,

 

don't panic Smiley (zwinkernd) I will send a technician to finish the installation. Please send me your name, address and customer number by PN. Please also let me know here if you have sent the message.

 

Kind regards

Marco

 

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!