Menu Toggle

Vodafone Pass - MeinVodafone App zeigt "0MB gespart" an

Bei einigen Kunden wird derzeit das gesparte Volumen über den Pass in der MeinVodafone App nicht angezeigt. Wichtig: Die Abrechung der Pass-Apps im Hintergrund ist davon nicht betroffen, es handelt sich lediglich um einen Anzeigefehler. Der Fehler wird aktuell untersucht - Updates gibts es hier.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

New router and no activation code
Highlighted
Daten-Fan

I recieved a replacement router and when I hooked it up it asked for my activation code.  I entered the one from my welcome letter however an error came up and said the device was already registered to another user.  I attemepted to request a new activation code but an error message popped up saying the activation portal failed.  I tried contacting the vodafone technicians but I've been unable to make it past the phone prompt.  Is there another way to recieve an activation code? 

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Moderator

Hello, Mak10,

 

why do you want another activation code? You did not get any error message that this is wrong or no longer valid. The hint was a different one.

 

Best regards Fred

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen