No Internet starting from 09.09.22
Dejablue79
Digitalisierer
Digitalisierer

when opening Network assistent I get:

"An Deinem Anschluss liegt eine sogenannte Rückwegstörung vor, die Deine Internet- und Telefon-Verbindung einschränken kann. Falls nötig, lass bitte unseren Techniker Deinen Anschluss prüfen. Die Störung beheben wir so schnell wie möglich. Vielen Dank. Ein aktueller Zeitpunkt für die Behebung der Störung liegt derzeit nicht vor."

 

Is there a time table to that problem? how long "as soon as possible" be?

Since I'm working remotly, this affect my job as well.

 
10 Antworten 10
Kurtler
SuperUser
SuperUser

It's not possible to give an exact time when this will be fixed.

 

Best regards Kurt

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Hi,

Is it going to be days / weeks?

is there a solution for the time being, as I do depend on my internet for work

Depends on how difficult it is to find the cause of the problem.

 

Best regards Kurt

Bitte keine Anfragen über PN stellen!

Ok. That's understandable.


Is there something else I can use for internet connection? Or will I be internetless for the time?

 

am I still going to pay for the service?

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Best regards Kurt

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I do not hold twitter or Facebook accounts.

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Best Regards Kurt

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so just replay in German

sorry, should be *reply.