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Lösung

My Vodafone wifi station 6 router wifi option is not working
Araib786
Smart-Analyzer
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Hello, I have just taken a new contract for vodafone internet wifi station 6 and my router was delivered to me on August 9th.

I setup the router and it worked fine for couple of hours but suddenly wifi light on my router starts flashing on August 9th.

Till now on August 12 today, I am unable to connect to Wifi as wifi option is not working. It is a new contract and it is really frustrating having this kind of issue.

Can someone please suggest any resolution. Vodafone support is not available in English so it is almost impossible for me to connect online with support.

6 Antworten 6
Max64
Moderator:in
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Hello @Araib786

 

you can check if there is a bigger issue with our online check: Störungsfinder 

 

Kind regards 

Max

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Hi Max, I checked this option already,  seems either the router has some fault. This is really frustrating as from day 1 of my contract internet is not working and vodafone do not care. I must say vodafone has lot to improve. Can you suggest the solution or arrange technician visit. It has been more than 5 days I am without internet. 

Araib786
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Ich habe am 7. August den Vodafone Kable Internet-Vertrag abgeschlossen. Seitdem funktioniert mein Internet nicht. Mehrere Tickets gesammelt, aber kein Glück. Am 20. August kam auch ein Techniker und versuchte, das Problem zu beheben, aber leider trat das Problem nach 30 Minuten erneut auf. Die WLAN-Leuchte in meinem Router geht nach 10 Minuten automatisch aus und die Verbindung wird unterbrochen. Dies geschieht seit dem ersten Tag meines Vertrags. Ich habe zwei Vodafone-Shops in meiner Nähe in Frankfurt besucht und sie sagten, Vodafone habe zu viele Kunden, man müsse gehen und ein Ticket aufheben, wir könnten nichts machen. Sie sagten mir, ich solle zum Geschäft gehen, in dem ich den Vertrag gekauft habe, und die Person bitten, ein Ticket zu lösen. Wirklich !!! Ist das das Niveau des Kundenservice, den Vodafone bietet? Das ist erbärmlich. Die Frage ist, wer meine 12 Tage ohne Internet entschädigen soll. Stand heute, 20. August, 19:00 Uhr, ist Vodafone nicht in der Lage, mein Internetproblem zu beheben.  Das sieht so aus, als wären Sie völlig auf sich allein gestellt, sobald Ihnen der Vertrag verkauft wird. Vodaofne wird nach Vertragsabschluss keine Probleme mehr haben. Jemand muss sich das ansehen. Für ein Unternehmen wie
Vodafone ist das wirklich ein ernstes Problem.

Wozu nun das dritte Topic?

Eins reicht doch aus.

Hi Neo, I hope you understand I am trying to share my internet issue with Vodafone that they are not able to resolve since 2 weeks.

Now again I need to raise one more ticket and wait for resolution, not sure how many ages it will take for Vodafone to resolve . It looks like in Vodafone nobody cares about the customer issues. They need to do something about this I believe.

 

I can understand the restrictions you have. Nevertheless, there are rules in the forum that forbid double and triple posts.

 

Furthermore, since August 2022 Vodafone no longer provides individual support in the forum, you will have to contact Vodafone via hotline, WhatsApp or the contact form.