Frage
Antwort
Lösung
am 14.05.2018 16:06
Hallo
ich bin soweit ein zufriedener GigaCube Kunde ab heute soll es ja soger 200GB für 10€ mehr geben auch für Bestandskunden!
Allerdingsd ist es mir unter "Mein Vodafone" nicht möglich meinen Tarif zu ändern.
Ich kann den GigaCube Max Tarif auswählen und soll dann ein Startdatum wählen wenn ich allerdings dann auf weiter klicke passiert einfach überhaupt nix....
hoffe ihr könnt mir hier helfen
mfg peterp
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 03.08.2019 12:23 - zuletzt bearbeitet am 04.08.2019 13:36 von DanyG
Hello Team,
Thank you for your response. Today again I got 100 GB of data for one month until 2nd September.
I am expecting to give it 250 GB of data as per my plan. I have attached my screen shot. Sorry unfortunately I can not share my password as per scurity safety. You can call me to my mobile number: xxxx.
Question: My Plan: Giga Cube Max, Data limit 250 GB
How do I get these data? first 100GB wants credit to my account and more than 150GB or Total 250GB wants data at all times.
Best regards,
Swarup Pxxxx
Edit: Please don't post personal data in public. BR, DanyG.
am 03.08.2019 12:30
am 03.08.2019 12:31 - zuletzt bearbeitet am 04.08.2019 13:35 von WolfgangF
You can call me xxxxxx Why my data 250 is not visible in my account only 100 GB is showing . Is it remaining 150 GB will come later .
Edit: Personal data deleted. Please do not post any personal data in a public forum. Best regards WolfgangF
am 04.08.2019 13:40
Hello Swarup,
I'll have a closer look on your price plan and the included benfits. Please send me a private message with the number of the GigaCube and your customer password. Just click on my profile and chose "Sende eine private Nachricht" in the red box.
BR,
Dany
am 15.04.2020 13:38
Kann mir auch jemand behilflich sein meinen GigaCube umzustellen?
am 18.04.2020 10:44
Hi Michelle16,
sicher, gern!
Schick mir dafür einfach Nummer mit Kundenkennwort und Wunschtarif per PN.
Gruß
Su