1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

GigaCube Max für Bestandskunden
PeterPütbrck
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hallo

 

ich bin soweit ein zufriedener GigaCube Kunde ab heute soll es ja soger 200GB für 10€ mehr geben auch für Bestandskunden!

 

Allerdingsd ist es mir unter "Mein Vodafone" nicht möglich meinen Tarif zu ändern.

Ich kann den GigaCube Max Tarif auswählen und soll dann ein Startdatum wählen wenn ich allerdings  dann auf weiter klicke passiert einfach überhaupt nix....

 

hoffe ihr könnt mir hier helfen

 

 

mfg peterp

85 Antworten 85

Hello Team, 

 

Thank you for your response. Today again I got 100 GB of data for one month until 2nd September. 

I am expecting to give it 250 GB of data as per my plan. I have attached my screen shot. Sorry unfortunately I can not share my password as per scurity safety. You can call me to my mobile number: xxxx.

Question: My Plan: Giga Cube Max, Data limit 250 GB 

How do I get these data? first 100GB wants credit to my account and more than 150GB or Total 250GB wants data at all times. 

Best regards, 

Swarup Pxxxx

 

Edit: Please don't post personal data in public. BR, DanyG.

 

 

 

You can call me xxxxxx Why my data 250 is not visible in my account only 100 GB is showing . Is it remaining 150 GB will come later .

 

Edit: Personal data deleted. Please do not post any personal data in a public forum. Best regards WolfgangF

DanyG
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello Swarup,

 

I'll have a closer look on your price plan and the included benfits. Please send me a private message with the number of the GigaCube and your customer password. Just click on my profile and chose "Sende eine private Nachricht" in the red box.

 

BR,

Dany

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
Michelle16
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Kann mir auch jemand behilflich sein meinen GigaCube umzustellen?

Su
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi Michelle16,

 

sicher, gern!

Schick mir dafür einfach Nummer mit Kundenkennwort und Wunschtarif per PN.

 

Gruß

Su

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!