abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Cannot Add New Contract to Account
Riley6
Daten-Fan
Daten-Fan

I cannot add my new vodafone contract to my account. I have called techincal and customer service and they say I have to add my contract myself, the problem is when I use my activation code and account number it tells me I have imput the wrong information and it locks my services for 24 hours.

 

Is there any way to get this fixed? I've had the contract for almost a month with no internt and customer service has been unhelpful. 

1 Antwort 1
DennyW
Moderator:in
Moderator:in

Hello @Riley6 

 

please contact our WhatsApp service so that we can help you in this case.

 

Kind regards
Denny

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!