Hello,My german is not good, I will right in english and attach the german translation as well. Recently I received the confirmation about my contract cancelation from Vodafone which will be the 16/07/2022.Before that I signed a contract with anothe...
Hi there, I just received an email from Vodafone that confirming my request to. cancel my Kabel contract. The only problem is that I did not cancel my contract! I would still like to have Internet. How can I revoke this cancellation?
Hello, Sorry for this post in English, unfortunately, my German is not so good. I have terminated the contract and would like to return the device. I have found that the return shipping label has an incorrect sender address (my old home address, not ...
19.03 habe ich per Mail Bestätigung bekommen dass ich mich erfolgreich registriert habe umd seit dem hat sich keiner mehr gemeldet. Wie lange habt ihr auf Gutschein gewartet. Da stand etwas von 25 Tagen, jetzt ist aber mehr als ein Monat.
Vodafone zieht Geld von unserem Konto ab obwohl wir keine Kunden sind. Wer kann mir weiterhelfen? Bei der Hotline kommt man leider nicht durch ohne Telefonnummer.
Hi! I'm moving to another apartment and trying to understand what I need to do to move my Internet contract there. The website states that there is a relocation service and that I can notify Vodafone "just in few clicks". However, when I press the bu...
Dear Ladies and Gentleman, This is my customer id : *** Unfortunately my work contract is not extended due to loss of projects after Aug.2022. So I am planning to go to my home country in end of Aug.2022. I would like to know, is there any way to t...
Hallo ihr lieben,da ich schon viele Jahre Kunde bin hatte ich über Facebook nach einer verlängerungs Angebot meines Vertrages auf 24 Monate gefragt, denn Online ist mir keines ersichtlich. Hier wurde ich leider nur sehr kurz und knapp abgeschüttelt, ...
ich habe ein Problem mit meinem abgeschlossenen Vertrag. Ich habe bei dem Abschluss des Vertrags "Kabel-Internet-Tarife für Studenten und junge Leute" einen 300 € BestChoice Gutschein (lt. Vertragsdaten) abgeschlossen. Jedoch habe ich "nur" 100 € erh...
Ich habe meinen Kabelvertrag gekündigt und muss das Gerät zurückschicken, aber ich habe keinen Rücksendeaufkleber. Was kann ich tun? Kann mir jemand vom Vodafone-Kundenservice helfen?
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