Frage
Antwort
Lösung
am 30.07.2024 13:58
I have a cable internet contract but i am unable to setup my account. I have tried several times to connect to the twitter support but no reponse also.
I have gotten to the point where i need to added the activation code but i dont know where to get it from.
I tried requesting for it via the web portal but it keeps returning an error.
And right now i need to change the bank details on the account and i cant even access the account.
Please how do i go about resolving this?
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 30.07.2024 14:29
Seit 08/22 Ist ist dies ein reines Kunden helfen Kunden Forum.
Du musst dich an die offiziellen Kontaktstellen wenden.
https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/m-p/1912292#M10954
am 30.07.2024 14:29
Seit 08/22 Ist ist dies ein reines Kunden helfen Kunden Forum.
Du musst dich an die offiziellen Kontaktstellen wenden.
https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/m-p/1912292#M10954
am 30.07.2024 15:07
Da die Lösung markiert wurde, kommt hier ein Schloss vor!