Help with my account
kay15
Daten-Fan
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I have a cable internet contract but i am unable to setup my account. I have tried several times to connect to the twitter support but no reponse also.

I have gotten to the point where i need to added the activation code but i dont know where to get it from. 
I tried requesting for it via the web portal but it keeps returning an error. 

And right now i need to change the bank details on the account and i cant even access the account.

Please how do i go about resolving this?

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
andreasabaad
SuperUser
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Seit 08/22 Ist ist dies ein reines Kunden helfen Kunden Forum. 

Du musst dich an die offiziellen Kontaktstellen wenden.

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/m-p/1912292#M10954

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2 Antworten 2
andreasabaad
SuperUser
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Seit 08/22 Ist ist dies ein reines Kunden helfen Kunden Forum. 

Du musst dich an die offiziellen Kontaktstellen wenden.

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/m-p/1912292#M10954

andreasabaad
SuperUser
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