Niedrige Internetgeschwindigkeit, großer Ping in CS: GO
ukaszim1
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher
  • Jaki masz kontrakt- Internet  
  • Z korzystania modemu / routera korzystasz? - CBN  CH7466CE   
  • Czy korzystasz z wypożyczonego urządzenia od nas, czy masz własny urządzenie ? -   Urządzenie pożyczkowe   
  • Który błąd występuje? zbyt niska prędkość; Packetloss Codziennie od 17:00 do północy  
  • Jak jest twój terminal z modemem podłączonym ? - LAN  
  • Jakiej przeglądarki zazwyczaj używasz? Chrome  
  • Jaki system operacyjny masz na swoim komputerze? Windows 10  
  • Początek i okres przejściowy Zmniejsz prędkość od początku umowy wieczorem. Bardzo niska prędkość wieczorem od 2 tygodni. Nigdy nigdy nie możesz grać w gry online   
  • Prześlij zrzut ekranu wartości sygnału . Można korzystać z interfejsu użytkownika routera kablowego za pomocą  192.168.0.1 lub 192.168.178.1 we Fritzbox.     
  • Jakie środki podjęto infolinia DOSTĘPNE (dostępny pod numerem 0800-5266625)?  
  • W jakim stanie mieszkasz? - Bayern

    Gram popularny w CS: GO - tam ping jest ponad 80+ od późnego popołudnia do późnego wieczora, co nie jest miłością w tej grze.
    Przyjaciel, który mieszka blisko mnie, wciąż ma 400 MB / si 25 MB / s
15 Antworten 15

We can communicate in English

Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi ukaszim1,

 

perfect, in English then. Smiley (fröhlich)

 

Since we can't read your first post here, I'd like to ask you to explain it again briefly in English.

 

When and at what times do the upload problems occur most frequently? Do you just use our hardware or additional devices (Routers, Switches, e.g.). Are you connected via LAN or WLAN?

 

And last but not least: Please send me a private message with the following information:

 

your name

your address

date of birth

your customer number

the link of this thread

 

Please reply here when you have sent the private message.

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Wysłałem PM and thank you for the reaction

Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi ukaszim1,

 

thanks for the PM.

 

Please also answer the other questions, i.e. whether you use other devices, LAN or WLAN and so on.

 

Thanks and regards

Strephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

I have a computer connected via LAN and other phones, a tablet via WIFI.
I even tried to disable wifi on mobile devices and it still didn't work. I am sending a picture of the internet and now I am happy. Speed (mainly upload) will decrease significantly in the evening

Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi ukaszim1,

 

thanks for that.

 

The picture is  from 1 p.m. and it looks good. At what time do the problems start in the afternoon?

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!