1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Unbelievable Customer Support, I can’t have worst experience of having a internet in my new house
Swapan
Daten-Fan
Daten-Fan

Hello, 

I am new vodafone dsl customer and my internet works for 10 minutes and then stop completely for next 20 minutes. I complaint at your customer service and after 3 days they told me that they are sending  technician and he will come between 8:00 to 16:00 today. So I stayed at home whole day and waited for him. I got a call from him (Telekom) at around 11:00 that line is working and he will not visit my house. But my problem is still not resolved. Can you please help?

 

Me and my wife do home office, so internet is required very urgently.

Possible Solution: Is it possible to cancel this dsl contract and I will then opt for Vodafone GigaCube internet.

4 Antworten 4
Kurtler
SuperUser
SuperUser

Since August 15th, 2022 there is no more individual support here in the forum. Support in English is available via Facebook or Twitter.

 

Vodafone Service - Startseite | Facebook  

https://twitter.com/vodafoneservice


Best regards Kurt

Bitte keine Anfragen über PN stellen!

Vielen Dank für Ihre Antwort, hier ist mein Problem auf Deutsch:

 

Ich bin ein neuer vodafone dsl-Kunde und mein Internet funktioniert 10 Minuten und stoppt dann für die nächsten 20 Minuten komplett. Ich beschwere mich bei Ihrem Kundendienst und nach 3 Tagen sagten sie mir, dass sie einen Techniker schicken und er heute zwischen 8:00 und 16:00 Uhr kommen wird. Also blieb ich den ganzen Tag zu Hause und wartete auf ihn. Ich habe gegen 11:00 Uhr einen Anruf von ihm (Telekom) erhalten, dass die Leitung funktioniert und er mein Haus nicht besuchen wird. Aber mein Problem ist immer noch nicht gelöst. Kannst du bitte helfen?

Ich und meine Frau machen Home-Office, daher ist das Internet sehr dringend erforderlich.

Mögliche Lösung: Ist es möglich, diesen DSL-Vertrag zu kündigen, und ich werde mich dann für Vodafone GigaCube Internet entscheiden.

Da kann dir hier niemand weiterhelfen, da es, wie schon gesagt, hier keinen Support mehr gib, auch nicht in deutsch.

 

Gruß Kurt

Bitte keine Anfragen über PN stellen!
reneromann
SuperUser
SuperUser

@Swapan  schrieb:

Possible Solution: Is it possible to cancel this dsl contract and I will then opt for Vodafone GigaCube internet.


No, this is not possible as these are completely different contracts and technologies.