abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

No customer password recieved
adi1337
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hallo, 

I ordered a phone with contract from the vodafone.de site, I received my phone and the contract is also working. But i cannot add contract to meinvodafone because I do not have the kunden kennwort, I have not got any post mentioning it. I cannot find it on my email, even checked the spam folder. Please help, I want to setup the kundenkennwort.

 

Danke

2 Antworten 2
Ama_nda
Moderator:in
Moderator:in

Hi @adi1337,

currently we do not offer direct support in the forum. However, you are welcome to contact us via our service channels: Dein Kontakt zu Vodafone - Vodafone Community.

Many Greetings
Ama_nda

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

 

Sorry @Ama_nda, why don't you give @adi1337 the advise to fill out the InfoDok 265 only? There isn't needed any forward to other channels. 😉