abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

Customer password change
rcelik79
Daten-Fan
Daten-Fan

Hello,

 

I have filled “265 Vodafone InfoDok” to set Customer Password for my 4 contacts  (1 Cable + 3 Cellular) and sent the scanned document to kontakt@vodafone.com 1,5 month ago, but there is no response or process to get required changes so I can update my bak details.

 

Does anyone have any idea what to do next?

BR // Celik

1 Antwort 1
F3lix
Moderator:in
Moderator:in

Hey rcelik79,

please contact us directly. You can reach us over our Social Media Channel. 

Then we will resolve the issue with you. 

Regards
F3lix

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!