abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Hilfsangebote außerhalb der Community
  • Jetzt mit Tobi chatten Chat Jetzt mit TOBi chatten
  • Nutze unsere Hile bei Störung. Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
  • Entedecke unsere digitalen Lösungen und nutze sie Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Invoice Issue - No Internet Connection service
SL2B
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

I was subscripted to the cable service for my new flat back at the beginning of August.  It has been almost 3 months and I still do not have any Internet connection yet.  Currently, I am still in a process of requesting to set up an appointment with the technician.   In the meantime,  I have been paying Vodafone for the past couple of months,  I would like to ask for credit on the months that I have no services.  Please help me to solve this matter.  Thanks!

0 Antworten 0