- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 05.08.2022 01:02
Hi, I having problems with my Internet. I am using Easybox 805 and it automatically shuts off multiple times a day and kinda *piep* because it delays my workflow as I am using it to study and all. It really annoys me. Please help/
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 05.08.2022 13:09
Hi mjot,
you have checked al cables and restartet the modem?
If this does not help you should contact our customer service: https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Euer-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292
The colleagues will check the line and open a technical ticket if necessary.
Regards,
Jens
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 06.08.2022 22:09
Yes I have done it multiple times but to no avail.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 08.08.2022 10:47
I'm sorry to hear that , but the regular hotline 0800 172 1212 is available.
Please try it again later.
Sadly i can't have a look into your customeraccount, since this is a customers helping customers community.
Cheers,
Andre