abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

My GigaCombi is not activated yet
Sihang
Daten-Fan
Daten-Fan

Hi there,

 

I received my SIM card and started using it on 13.11.2019, however, I received my bills for Mobile and DSL/Cable, and I didn't get a GigaCombi discount!

 

BTW, another question is I can't find my Customer Password in my contract, so I wonder how can I retrieve it?

 

Best,

Sihang

1 Antwort 1
Falkenhorst
Giga-Genie
Giga-Genie

@Sihang  schrieb:

BTW, another question is I can't find my Customer Password in my contract, so I wonder how can I retrieve it?


 

your customer password can be found on your contract documents.