abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Kundigung
Nicht anwendbar
Dear Unitymedia, I cancelled my contract 3 months before I left Germany. I also send back the router once I left in September. Now you have still charged me in October and November, can you please reimburse this amount?
3 Antworten 3
Torsten
SuperUser
SuperUser
U bent hier in een klant-help-klantforum, niemand heeft hier toegang tot uw klantaccount.

Als u bent gestopt, heeft u ook een opzegbrief ontvangen. Er staat dat als u het contract vóór het einde van de minimale contractperiode wilt beëindigen - zoals gewoonlijk het geval is door naar een niet-betaalde zone te verhuizen - u het annuleringsbewijs nog steeds in kopie moet indienen. Daarnaast is er de opzegtermijn van 3 maanden tot het einde van de maand zoals bepaald in Duitsland. Unitymedia zal het contract op deze datum beëindigen op vertoon van het afmeldingscertificaat (of registratiecertificaat in het thuisland).
Nicht anwendbar
Dear Torsten,

I have send my Kundigung three months before I moved out of Germany. I do have an afmeldingscertificaat, where should I send this? I would like to get in contact with Unitymedia in some way. I cannot use their online form, because I need to enter a German address there, which I do not have anymore.

Best regards,
Rebecca
Torsten
SuperUser
SuperUser
Hey RebeccaNL,

send it to kundenservice@unitymedia.de as PDF or use an ordinary letter. The adress is

Unitymedia NRW (Hessen or Baden-Württemberg) GmbH
Kunden Service Center
Postfach 10 13 30
44713 Bochum

You can also use a fax with the number +49 221 / 466 191 09.

Overigens hebben de Duitse rechters duidelijk gemaakt dat de opzeggingstermijn van drie maanden tot het einde van de maand pas begint op de dag van de verhuizing.