reklamation sim karte
-MiskaSimi-
Daten-Fan
Daten-Fan

Dobrý deň, včera som si vo Vašej pobočke v Bad Säckingene kúpil nové telefónne číslo (SIM kartu), ale bohužiaľ stále nefunguje! Musím vyriešiť problém, pretože súrne potrebujem byť mobilný. V nastaveniach mi bolo povedané, že overia moju identitu a do 24 hodín budem aktívny. Bol by som rád, keby ste to vyriešili. dakujem

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
andreasabaad
SuperUser
SuperUser

Deine Sprache kann hier niemand lesen. Schreib dein Beitrag bitte nochmal auf Deutsch oder Englisch!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

1 Antwort 1
andreasabaad
SuperUser
SuperUser

Deine Sprache kann hier niemand lesen. Schreib dein Beitrag bitte nochmal auf Deutsch oder Englisch!