Frage
Antwort
Lösung
am 07.01.2022 11:24
I'm sorry, my German is not very good. I tried to set up comfort charging through the website and I get a message that my mobile number is not correct.
I then went to a Vodafone store where the employee filled out a convenience top-up form that I faxed to the Vodafone store.
Vodafone then sent me an email the next day and told me that they could not sign me up for comfort charging via the fax machine.
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 25.01.2022 05:10
Ich habe die Sim-Karte im Vodafone-Shop gekauft. Schließlich konnte ich den Helpdesk kontaktieren und die Komfortaufladung wurde eingerichtet.
10.01.2022 12:39 - bearbeitet 10.01.2022 12:39
Hi @pc2,
@pc2 schrieb:
I'm sorry, my German is not very good. I tried to set up comfort charging through the website and I get a message that my mobile number is not correct. (...)
Where did you buy the sim-card? Is you sim-card from Vodafone directly or maybe from a reseller (e. g. Mobilcom-Debitel)?
am 25.01.2022 05:10
Ich habe die Sim-Karte im Vodafone-Shop gekauft. Schließlich konnte ich den Helpdesk kontaktieren und die Komfortaufladung wurde eingerichtet.
am 25.01.2022 08:45
am 25.01.2022 09:10
Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)
Kein Support via PN !!