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Antwort
Lösung
am 27.01.2023 21:38
I am having a problem trying to set up my GigaZuhause 1000 Kabel Internet using the Vodafone Station.
According to my landlord, my apartment is fibre cable ready and only requires plugging into the port in the wall to connect. However I'm stuck with the red flashing Internet LED and no connection. After some troubleshooting, I assume there is either an activation needed on Vodafones end or perhaps a connection to be made in my basement.
I've tried to contact Vodafone to send a technician but my German is not very good yet and have had no luck.
Could anyone help me organise a technician to come and take a look?
Thank you in advance.
German translation / Deutsch Übersetzung:
Ich habe ein Problem bei dem Versuch, mein GigaZuhause 1000 Kabel Internet über die Vodafone Station einzurichten.
Laut meinem Vermieter ist meine Wohnung mit einem Glasfaserkabel ausgestattet und muss nur in die Steckdose gesteckt werden, um eine Verbindung herzustellen. Trotzdem bleibt die rot blinkende Internet-LED und keine Verbindung bestehen. Nach einiger Fehlersuche nehme ich an, dass entweder eine Aktivierung auf Seiten von Vodafone erforderlich ist oder vielleicht ein Anschluss in meinem Keller hergestellt werden muss.
Ich habe versucht, Vodafone zu kontaktieren, um einen Techniker zu schicken, aber mein Deutsch ist noch nicht sehr gut und ich hatte kein Glück.
Kann mir jemand dabei helfen, einen Techniker zu organisieren, der sich das Ganze mal anschaut?
Ich danke Ihnen im Voraus.
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 28.01.2023 12:36
You can contact the costumer service on twitter/facebook for english support.
am 27.01.2023 23:45
Sie können den Techniker vergessen, es kommt keine. Sie werden nur Rechnungen bezahlen müssen, wie ich und viele andere Leute. So funktioniert Vodafone.
am 28.01.2023 12:36
You can contact the costumer service on twitter/facebook for english support.
am 25.02.2023 18:50
Since the solution has been marked here, I'll close now. If you have any questions or concerns again, just start a new thread in the correct board. Please note, however, that direct support is no longer possible here. It is best to read this article.