abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Charges even after Contract termination
gokulkrishna
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

My customer number is * and I have already terminated the contract last month. But, I am still being charged for the usage.

4 Antworten 4
Peter_Co
Giga-Genie
Giga-Genie

Did you receive a confirmation of the termination? Did you observe the correct termination period? Also you might have to pay a final invoice for services you used before the end of the contract.

You are in a customer-to-customer forum, no individual support is available here. For support in English use WhatsApp:

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292

gokulkrishna
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Yes I did receive the confirmation of termination. I have returned the device via post and shared the abmeldung as well. As I moved out of Germany.

gokulkrishna
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

@Peter_Co  It has been 2 months since I moved out of Germany and returned the device. I am still being charged. Could you please help sort the issue and pay for the refund for last 2 months.

I am a customer just like you, no individual support is available in this customer-to-customer forum. For support in English use WhatsApp:

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292