1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Cabel Connection : Power Light is continuously blinking
VINGUN
Youngster
Youngster

Hi everyone,

My internet hasn't been working since the past few weeks, the power light keeps blinking, it's a cable connection. In the invitation letter that has come along with the fritzbox, the instructions stated I should be able to set up the router on my own. But the power light continues to keep blinking. It's been two weeks since I've set up the router. 😞 

I called the technical support team, and they have created a ticket. The ticket number :  003-0113398. But I have received no communication from them about the solution and the ticket seems to be closed?  I'm still without internet and please help me here. I'd like to set up a termin asap to resolve this issue, Thank you!

 

Hallo zusammen,

Mein Internet funktioniert seit ein paar Wochen nicht mehr, die Stromleuchte blinkt ständig, es ist ein Kabelanschluss. In dem Einladungsschreiben, das der Fritzbox beilag, stand, dass ich den Router selbst einrichten können sollte. Aber die Netzkontrollleuchte blinkt weiterhin. Es ist jetzt zwei Wochen her, dass ich den Router eingerichtet habe 😞

Ich habe den technischen Support angerufen, und es wurde ein Ticket erstellt. Die Ticketnummer lautet: 003-0113398. Aber ich habe keine Mitteilung über die Lösung erhalten und das Ticket scheint geschlossen zu sein? Ich bin immer noch ohne Internet und bitte Sie, mir hier zu helfen. Ich möchte so schnell wie möglich einen Termin vereinbaren, um dieses Problem zu lösen, vielen Dank!

 

1 Antwort 1
Peter_Co
Giga-Genie
Giga-Genie

Use WhatsApp to contact support and report that self-installation failed.

 

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292