Frage
Antwort
Lösung
am 16.09.2024 21:31
Добрий вечір. Таке питання замовив домашній інтернет для того щоб діти навчалися. Назначили дату коли приїдуть підключать,перед цим прислали по пошті роутер. В назначений день приїхали та підключили,сказали все ок. Але ми вчасно не перевірили,на телефоні показує що підключено,але немає підключення до інтернету. Подали заявку на несправність інтернету,приїхав технік говорить все нормально підключення є. Телефонуйте на гарячу лінію Водафон. Але є невелика проблема-я не розмовляю по німецькому.
am 16.09.2024 21:54
wer soll dir da helfen in einem Kunden helfen Kunden Forum..
am 16.09.2024 22:21
Можливо хтось стикався з таким питанням? Чи можливо мені потрібно щось зробити з цим роутером?
am 17.09.2024 06:23
Was auch immer das bedeuten soll!