abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Double bill to pay issue.
BranimirKC
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello, I had an open bill for the last month and had some issues paying it, 

I have sent the money via my bank to vodafone for it and it's payed.

Now I recieved the new bill and it has the included bill from the last month ( vormonat ) even though

I payed it.
Can someone please clear that up so I can get the normal bill to pay for this month and pay it now?
Thank you.

5 Antworten 5
MasterScorpion
SuperUser
SuperUser

"I have sent the money via my bank to vodafone for it and it's payed."

When was that ? 

 

Three days ago, on the 18.08.2020.

What you see on your invoice is not "live". When your invoice goes from 17/07/2020 to 16/08/2020 and you paid on 18/08/2020, you won't see it on the invoice. You can just see the open amount in the Mein Vodafone App. I'm quite sure there was an overlap.

Hey, I have payed the last bill + the new one.
However on the Vodafone website in "mein vodafone" 

The aktuelle rechnung says 46,02 euro. Something like that.
Also I have no way of contacting vodafone anymore because I left Germany and made a cancelation request when my vertrag ends this year. I only have to pay untill the last rechnung.
Also I can't access mein vodafone app on my phone and I haven't used the app in a long time because of that.
So the way I see my bills is on the website in aktuelle rechnung.

Can anyone from Vodafone confirm me in PM or something that the bills are payed?
Because I have the payment confirmations from my bank and everything.
Regards,

Branimir

Su
Moderator:in
Moderator:in

Hey Branimir,

 

surely I will. Smiley (fröhlich)

Please DM me including your mobile phone number and your customer password.

 

Greetz

Su

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!