1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

NO Home internet since 16 June, 2023
anigho
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello Team,

My customer number is XXX. I am writing with heavy frustration that my home internet is not working since last Friday 16 June, 2023. I have called and raised several 'Storung' tickets yet the issue is not fixed. Also, the customer care is so rude that cut the call abruptly. Tell me why I would be paying for the connection if you guys do not give even a proper service. Ni technician is also sent to our apartment to check the problem which is going on for a week. Can you please help.

 

Persönliche Daten aus Datenschutzgründen gelöscht!

2 Antworten 2
anigho
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Here I am writing the same problem in Deutsch. 

 

Hallo Team,

Meine Kundennummer ist XXX. Ich schreibe Ihnen mit großer Frustration, dass mein Internet zu Hause seit letztem Freitag, dem 16. Juni 2023, nicht mehr funktioniert. Ich habe angerufen und mehrere „Storung“-Tickets eingereicht, aber das Problem ist nicht behoben. Außerdem ist die Kundenbetreuung so unhöflich, dass der Anruf abrupt abgebrochen wurde. Sagen Sie mir, warum ich für die Verbindung bezahlen würde, wenn Sie nicht einmal einen angemessenen Service bieten. Es wird auch kein Techniker in unsere Wohnung geschickt, um das Problem zu überprüfen, das eine Woche lang andauert. Können Sie bitte helfen.

 

Persönliche Daten aus Datenschutzgründen gelöscht!

Since August 15th, 2022 there is no more individual support here in the forum. Support in English is available via Facebook or Twitter.

 

Best regards Kurt

Bitte keine Anfragen über PN stellen!