abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Fehler 691
DAA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello community! 

I recently moved and have been trying to connect to my internet since Saturday. I called the hotline several times, spent 8 hours (waited for 3.5 🙂 ), and still cannot find someone to support me on this matter. I cannot reset my Fritzbox7530AX since I cannot connect to the internet. I tried using cable and regular, yet neither worked. I always get the same error. Since I work from home, I need the Wi-Fi as soon as possible. Can you please help me with this matter? 

5 Antworten 5
RobertP
Giga-Genie
Giga-Genie

you need to activate DS Lite in Fritzbox settings or use the MIC for initial installation

 

RobertP_0-1723453111990.png

 

DAA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

how can I do that? 

DAA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello Robert, I am waiting for your answer. It's been 10 days since I cannot use my internet and nobody from hotline opens the phone. Can you support me on this please? I have a MacBook, so I do not know the windows version that you shared 

first I am a customer like you

and what I shared are IPv6 settings in your Fritzbox 

-neo
SuperUser
SuperUser

Warum gibts eigentlich zwei offene Topics ?

https://forum.vodafone.de/t5/DSL-Tarife-Rechnung/DSL-Benutzername-Passwort-falsch-Fehler-691/td-p/31...

eines sollte doch ausreichen. ...

Fehler 691 .. falsche Zugangsdaten .. falscher Präfix bei manueller Config ..

bei MIC-Eingabte sollte das nicht passieren ..