abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Need a new SIM card
Rachel7246
Daten-Fan
Daten-Fan

My SIM card is defective and I need to get a new one. I cannot reach your customer support because I do not speak German. Can you help me?

2 Antworten 2
Torsten
SuperUser
SuperUser

If you have added your contract to MeinVodafone with your telephone number or contract number and the customer password you have chosen, you can request a new SIM card there.

@Rachel7246 

Tip: In the latest version of the My Vodafone app, you can set the language to English. After logging in, click on "Einstellungen & Infos", "Sprache", "English". You can then place the order in English. Click on "My Sim Card" and "Replace Sim" under "My Contract".