
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am
30.01.2022
19:03
- zuletzt bearbeitet am
30.01.2022
20:21
von
Torsten
My SIM card is defective and I need to get a new one. I cannot reach your customer support because I do not speak German. Can you help me?
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 30.01.2022 20:22
If you have added your contract to MeinVodafone with your telephone number or contract number and the customer password you have chosen, you can request a new SIM card there.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 30.01.2022 20:32
Tip: In the latest version of the My Vodafone app, you can set the language to English. After logging in, click on "Einstellungen & Infos", "Sprache", "English". You can then place the order in English. Click on "My Sim Card" and "Replace Sim" under "My Contract".
