abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Hilfsangebote außerhalb der Community
  • Jetzt mit Tobi chatten Chat Jetzt mit TOBi chatten
  • Nutze unsere Hile bei Störung. Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
  • Entedecke unsere digitalen Lösungen und nutze sie Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Hilfsangebote außerhalb der Community
  • Jetzt mit Tobi chatten Chat Jetzt mit TOBi chatten
  • Nutze unsere Hile bei Störung. Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
  • Entedecke unsere digitalen Lösungen und nutze sie Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Wrong billing for mobifunk
Na1996
Daten-Fan
Daten-Fan

Hello,

 

I just had the worst experience with Vodafone. I tried to purchase a product online from Vodafone. I didn't receive the product and I was also charged for the that product. Which I felt very unfair. I tried to call customer service but no one could help me they kept giving me different numbers. My German is not great as well but I tried my best to speak the language. The customer service was really bad and worst. If any have a solution for this it would be great help.

1 Antwort 1
BerndD
Moderator:in
Moderator:in

Hey Na1996,

 

sorry you had this experience. I apologize for that.

 

What product did you want to buy?

 

Kind regards

Bernd

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!