Frage
Antwort
Lösung
am 20.11.2023 21:29
Hallo,
Die Rabatte, die auf meinem Konto angewendet wurden und in meiner Vertragszusammenfassung aufgeführt sind, erscheinen nicht auf meiner Rechnung. Es muss illegal sein, dass Vodafone gegen das verstößt, was in meinem Vertrag steht. In Ihrem System liegt offensichtlich ein Fehler vor. Bitte helfen Sie mir, vielen Dank.
Die Black Friday-Rabatte und der UNiDAYS-Rabatt in meinem Vertrag sind auf meiner Rechnung nicht sichtbar. Bitte helfen Sie mir.
am 21.11.2023 14:49
Hallo @EmrecanSerin,
lass bitte unseren Service einen Blick auf Deine Rabatte werfen und nach der Aktivierung sehen.
Du erreichst meine Kolleg:innen über diese Kontaktwege.
LG J0hann
21.11.2023 15:21 - bearbeitet 21.11.2023 15:24
Hello J0hann,
I reached your colleagues via these contact channels (both WhatsApp and customer service), they could not fix my problem.
I still need help, and that's unacceptable, Vodafone clearly violates my contract.
am 21.11.2023 15:32
Contact customer service again. We cannot view your data here in the forum and therefore cannot help you.
Kind regards
Denny
am 21.11.2023 18:18
Hallo DennyW,
Ich habe versucht, sie anzurufen, ihnen eine SMS auf WhatsApp zu schreiben und ihnen eine E-Mail zu senden. Es gab überhaupt keine Hilfe, ich werde absichtlich ignoriert. Meine Rechte werden gefressen, sie verletzen unseren Vertrag und ich werde mich bald nicht mehr zurückhalten.
Bitte senden Sie mir eine SMS an meine persönliche Nummer, damit wir das Problem besprechen und lösen können.
21.11.2023 19:02 - bearbeitet 21.11.2023 19:04
Use the linked official contact channels.
Twitter has the best results in my opinion.
There is no 24/7 Sup on any channel - ppl like sleep.
And if you start at any point whining about your rights - if not forced no one at there right mind wants to touch that s* show of emotional manipulation
aaannddd if your sentence starts with anything else then "Black Friday and Unidays discounts are not booked" - your just wasting your time.
Aaaaannnndddd some discounts are calculated retrospectively - so if this your first bill ....
am 21.11.2023 22:11
Hello,
Thanks. Yes it's the first bill, ""Aaaaannnndddd some discounts are calculated retrospectively - so if this your first bill .... "" where can I learn more about this? Thank you for the last sentence, I couldn't get this from a single employee from all the ones that I spoke to.