Frage
Antwort
Lösung
am 29.12.2023 08:13
Podałem zły adres zamieszkania podczas podpisania umowy chciałbym teraz zrobić korektę w swojej umowie bo przez to nie działa mi internet już 2miesiace.. czy w końcu ktoś coś zrobi z tym ..
am 29.12.2023 11:48
Sorry, but board language is only English or German.
29.12.2023 17:10 - bearbeitet 29.12.2023 17:23
Hallo @Michallley21 ,
Musisz skontaktować się z infolinią lub Skontaktuj się z Vodafonem ze swoją prośbą. Nikt Ci tutaj nie pomoże. Jesteśmy po prostu klientami, tak jak Ty. Aby to zrobić, musisz zajrzeć do swoich akt klienta, a my nie możemy tego zrobić.
Kolejna wskazówka: jeśli nie umiesz pisać po niemiecku, pisz po polsku. Następnie wklej tekst do tłumacza np. B. z Google i dodaj go do wątku, wtedy będziemy mogli Ci lepiej pomóc.