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Frage
Antwort
Lösung
am 26.11.2022 14:59
Hello,
I have kabel internet starting from 12th December, can someone please tell me how how can I change my billing date to 3rd of each month (advance) instead of the end of the month?
Thank you!
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 28.11.2022 18:27
Hi essforsumbal,
unfortunately, it is not possible to schedule the debit on a special date, such as the third of a month.
Please make sure that your bank account has sufficient funds so that the monthly contributions can be debited easily.
Regards
Stephan
am 28.11.2022 18:27
Hi essforsumbal,
unfortunately, it is not possible to schedule the debit on a special date, such as the third of a month.
Please make sure that your bank account has sufficient funds so that the monthly contributions can be debited easily.
Regards
Stephan
am 29.11.2022 12:39
Guten Tag, wo haben Sie den Zahlungstermin gefunden? Ich möchte wissen, wann und in welcher Höhe mein Konto abgehoben wird.
30.11.2022 19:19 - bearbeitet 30.11.2022 19:21
Das steht auf der Rechnung mit drauf, wann und in welcher Höhe die Abbuchung erfolgt.
Since the solution has been marked here, I'll close now. If you have any questions or concerns again, just start a new thread in the correct board. Please note, however, that direct support is no longer possible here. It is best to read this article.
Da hier die Lösung markiert wurde, schließe ich jetzt ab. Wenn wieder mal Fragen oder Anliegen auftauchen, eröffne einfach einen neuen Thread im richtigen Board. Beachte aber bitte, dass hier seit 15.08.2022 kein direkter Support mehr möglich ist. Lese dazu am besten diesen Beitrag.