am 13.04.2022 08:50 - zuletzt bearbeitet am 13.04.2022 11:02 von Lars
I was using cable 1000 mbps service.
and I moved to new address on first April, and I notified vodafone regarding the movement 2 months prior.
and asked them to cancel the contract if Vodafone can't provide 1000 Mbps in my new location.
My Vodafone account says my contract was canceled and I need to return my device.
But I got a bill for April for TV and cable 1000 with different customer number: ***.
I didn't opt for tv either, but I can see that in the bill too.
1) Is my contract is still active ?
2) If contract is cancelled to which address should i send the device back ?
3) can I get any confirmation regarding contract termination/movement ?
thanks
Jayakumar
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Ich habe einen 1000-MBit/s-Kabeldienst verwendet.
und ich bin am 1. April an eine neue Adresse gezogen und habe Vodafone 2 Monate zuvor über den Umzug informiert.
und bat sie, den Vertrag zu kündigen, wenn Vodafone an meinem neuen Standort keine 1000 Mbit/s bereitstellen kann.
Mein Vodafone-Konto sagt, dass mein Vertrag gekündigt wurde und ich mein Gerät zurückgeben muss.
Aber ich habe eine Rechnung für April für TV und Kabel 1000 mit anderer Kundennummer bekommen: ***.
Ich habe mich auch nicht für tv entschieden, aber das sehe ich auch in der Rechnung.
1) Ist mein Vertrag noch aktiv?
2) Wenn der Vertrag gekündigt wird, an welche Adresse soll ich das Gerät zurücksenden?
3) Kann ich eine Bestätigung bezüglich Vertragskündigung/-verschiebung erhalten?
Danke
Jayakumar
Edit: customer number deleted. Lars
am 15.04.2022 16:32
Hello JAYA,
I would be happy to check whether the move has been entered correctly in the system.
Can you please send me a PN with the following information:
Customer number
Name of the contract holder
Date of birth
Street + house number
postcode + city
State
Many greetings,
Maria
am 16.04.2022 11:57
thanks for the response @MariaK
I have sended the detail in pm.
Awaiting for your replies..
thanks,
Jayakumar
am 21.04.2022 07:58
Hi JAYA,
I have just replied to your PN.
Kind regards
R4mona
21.04.2022 08:30 - bearbeitet 21.04.2022 08:46
Really wondering!
I talked with lad lord. and they conifrmed there is no cable connection!
even there is no any port too, to connect the cable device..
and checked your site..
Its shows there is only DSL service is provided in the address.. But still getting Bills without any confirmations..
attaching screeshots for your reference. masked address here i will be sending this in PM