Regarding Cable contract movement
JAYA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

I was using cable 1000 mbps service.

and I moved to new address on first April, and I notified vodafone regarding the movement 2 months prior.

and asked them to cancel the contract if Vodafone can't provide 1000 Mbps in my new location.

 

My Vodafone account says my contract was canceled and I need to return my device.

 

But I got a bill for April for TV and cable 1000 with different customer number: ***.

I didn't opt ​​for tv either, but I can see that in the bill too.

 

1) Is my contract is still active ?

2) If contract is cancelled to which address should i send the device back ?

3) can I get any confirmation regarding contract termination/movement ?

 

thanks

Jayakumar

 

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Ich habe einen 1000-MBit/s-Kabeldienst verwendet.

und ich bin am 1. April an eine neue Adresse gezogen und habe Vodafone 2 Monate zuvor über den Umzug informiert.

und bat sie, den Vertrag zu kündigen, wenn Vodafone an meinem neuen Standort keine 1000 Mbit/s bereitstellen kann.

 

Mein Vodafone-Konto sagt, dass mein Vertrag gekündigt wurde und ich mein Gerät zurückgeben muss.

 

Aber ich habe eine Rechnung für April für TV und Kabel 1000 mit anderer Kundennummer bekommen: ***.

Ich habe mich auch nicht für tv entschieden, aber das sehe ich auch in der Rechnung.

 

1) Ist mein Vertrag noch aktiv?

2) Wenn der Vertrag gekündigt wird, an welche Adresse soll ich das Gerät zurücksenden?

3) Kann ich eine Bestätigung bezüglich Vertragskündigung/-verschiebung erhalten?

 

Danke

Jayakumar

  

Edit: customer number deleted. Lars

4 Antworten 4
MariaK
Moderator:in
Moderator:in

Hello JAYA,

 

I would be happy to check whether the move has been entered correctly in the system.

Can you please send me a PN with the following information:

 

Customer number

Name of the contract holder

Date of birth

Street + house number

postcode + city

State

 

Many greetings,

Maria

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JAYA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

thanks for the response @MariaK 

I have sended the detail in pm.

 

Awaiting for your replies..

 

thanks,

Jayakumar

R4mona
Moderator:in
Moderator:in

Hi JAYA,

I have just replied to your PN.

 

Kind regards

R4mona

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JAYA
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Really wondering! 

I talked with lad lord. and they conifrmed there is no cable connection!

even there is no any port too, to connect the cable device..

 

and checked your site..

Its shows there is only DSL service is provided in the address.. But still getting Bills without any confirmations..

 

attaching screeshots for your reference. masked address here i will be sending this in PM

 

vodafone cable availability (1).jpg