abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

My Vodafone says that my DSL contract has ended
T_Abraham
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello Vodafone team,

I tried to reach via email but it did not work. I was looking to upgrade my current vodafone kabel contract but found out that it says that the contract has been ended in My Vodafone account. But my contract was supposed to be running till 10.2023 and even I recieved the rechnung for July where the contract ending date is 10.2023.

Could you please have a look into the issue? Thank you

 

Edit @T_Abraham  Image removed because of personal data

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Tobias
Moderator:in
Moderator:in

Hi @T_Abraham,

I can gladly take a look at the connection. Can you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract holder) via private message?

Then please let me know in the post when you have sent me the data.

Regards

Tobias

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

2 Antworten 2
Tobias
Moderator:in
Moderator:in

Hi @T_Abraham,

I can gladly take a look at the connection. Can you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract holder) via private message?

Then please let me know in the post when you have sent me the data.

Regards

Tobias

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Da der TE sich nicht mehr gemeldet hat, schließ ich hier jetzt ab. Wenn wieder mal Fragen oder Anliegen auftauchen, eröffne einfach einen neuen Beitrag im passenden Board. Beachte aber bitte, dass hier ab sofort kein direkter Support mehr möglich ist. Lese dazu am besten diesen Beitrag.