Frage
Antwort
Lösung
am 13.12.2023 11:12 - zuletzt bearbeitet am 13.12.2023 12:12 von MasterScorpion
I ordered a cable network 2 months ago, and it was canceled because the technician confirmed that there is no cable connection. But last month, I checked my bank account and found that Vodafone was secretly taking my money. I complained to the Vodafone shop, they said it was a mistake and I should get the refund in a few days.
However, a month passed, and I only found my money being deducted again. I really can't trust the shop anymore. Please let me know where to complain.
*
Ich habe vor 2 Monaten ein Kabelnetz bestellt und es wurde storniert, weil der Techniker bestätigt hat, dass kein Kabelanschluss besteht. Aber letzten Monat überprüfte ich mein Bankkonto und stellte fest, dass Vodafone heimlich mein Geld abnahm. Ich habe mich beim Vodafone-Shop beschwert, dort hieß es, es sei ein Fehler gewesen und ich würde die Rückerstattung in ein paar Tagen erhalten.
Es verging jedoch ein Monat und ich musste feststellen, dass mein Geld erneut abgebucht wurde. Ich kann dem Laden wirklich nicht mehr vertrauen. Bitte teilen Sie mir mit, wo ich mich beschweren kann.
*
am 13.12.2023 11:22
You took your problem to the wrong place - the shops are *not* part of the support system, most of them are operated by independent 3rd parties and make their money by selling contracts. For support in English use the Twitter/X or Facebook contacts listed here:
https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292