Disappointing experience with Vodafone
Vampire123
Daten-Fan
Daten-Fan

I have had a very disappointing experience with Vodafone. At the end of September, while I was at home, a Vodafone representative convinced me to upgrade to the Giga plan, which included internet and TV service, as well as a new router. I paid for the new router, and the usual amount was deducted from my account. However, as of today, November 27, 2024, I still have not received the router, and my TV connection is not working, even though I am being charged the new tariff on monthly.

I have tried multiple times to resolve this issue, but now I am unable to cancel the service because the 14-day period has passed. Customer service has been unhelpful, and I am left wondering if Vodafone is treating non-German speakers differently.

Translated**

Ich habe eine sehr enttäuschende Erfahrung mit Vodafone gemacht. Ende September, während ich zu Hause war, überzeugte mich ein Vodafone-Vertreter, auf den Giga-Plan umzusteigen, der Internet- und TV-Dienste sowie einen neuen Router beinhaltete. Ich habe für den neuen Router bezahlt, und der übliche Betrag wurde von meinem Konto abgebucht. Allerdings habe ich bis heute, dem 27. November 2024, den Router immer noch nicht erhalten, und meine TV-Verbindung funktioniert nicht, obwohl ich den neuen Tarif bezahle.

Ich habe mehrfach versucht, dieses Problem zu lösen, aber jetzt kann ich den Dienst nicht mehr kündigen, da die 14-Tage-Frist abgelaufen ist. Der Kundenservice war nicht hilfreich, und ich frage mich, ob Vodafone mit nicht-deutschsprachigen Kunden anders umgeht.

0 Antworten 0