Frage
Antwort
Lösung
am
27.12.2022
13:08
- zuletzt bearbeitet am
28.12.2022
09:48
von
akoch
Hallo,
wir haben seit gestern nur noch eine sehr geringe Leistung des GigaCube (und dementsprechend auch des Mobilfunknetzes)
Standort: 71034, Böblingen
Könnt ihr sagen, was da los ist?
Und wie lange?
Danke!
Betreff um PLZ/Ort ergänzt (akoch)
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 04.01.2023 16:04
The issue has resolved.
am 27.12.2022 14:12
Meinst du in Heist (laut Betreff) oder in 71034 Böblingen?
Bitte mal Straße dazu nennen.
Wenn möglich auch die Cell ID >> https://forum.vodafone.de/t5/GigaCube/Angaben-bei-St%C3%B6rungen-Problemen-mit-GigaCubes/td-p/199230...
Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)
Kein Support via PN !!
am
27.12.2022
14:18
- zuletzt bearbeitet am
28.12.2022
09:48
von
akoch
Leonardo Da Vinci Platz 1
Böblingen, 71034
Germany
Leider, kann ich das Cellid nicht ansehen.
am 28.12.2022 09:52
Schwer zu sagen welche LTE Zelle du da genau empfängst.
Ich habe die in Frage kommenden geprüft aber keine Probleme erkennen können.
Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)
Kein Support via PN !!am 30.12.2022 19:53
I logged into the gigacub, opened the diagnostics section, launched ping to the google.com- everything is OK. I started traceroute, everything is fine too. But when I try to download sites from my phone or laptop connected to the gigacub via wifi, the download wheel spins for a very long time and then shows a timeout error. On the gigacub itself, it shows that there is a connection, but the speed is 20kb / s. Once again I tell you - my month155GB package did not connect at maximum speed. My CellID is 18201109
Sorry for the English but I can't describe this all auf Deutsch. 😉
30.12.2022 19:57 - bearbeitet 30.12.2022 19:57
am 02.01.2023 10:39
I can't see any problems at this cell id you posted.
Maybe it make more sense if you contact one of the known links to create a ticket to check more details:
https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Euer-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292
Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)
Kein Support via PN !!am 03.01.2023 18:08
am 04.01.2023 16:03
An employee of your company named Heike helped me, he just restarted my monthly package and everything worked. Thanks to him. And you simply did not want to understand the reason, although I myself pointed it out to you and did not want to do anything. Terrible service.
am 04.01.2023 16:04
The issue has resolved.