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Antwort

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Lösung

71034 Böblingen extrem langsames Netz / GigaCube
pvgua
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Hallo,

wir haben seit gestern nur noch eine sehr geringe Leistung des GigaCube (und dementsprechend auch des Mobilfunknetzes)

Standort: 71034, Böblingen

Könnt ihr sagen, was da los ist?

Und wie lange?

 

Danke!

 

Betreff um PLZ/Ort ergänzt (akoch)

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
pvgua
Smart-Analyzer
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10 Antworten 10
akoch
SuperUser
SuperUser

@pvgua 

Meinst du in Heist (laut Betreff) oder in 71034 Böblingen?

Bitte mal Straße dazu nennen.

Wenn möglich auch die Cell ID >> https://forum.vodafone.de/t5/GigaCube/Angaben-bei-St%C3%B6rungen-Problemen-mit-GigaCubes/td-p/199230...

Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)

Kein Support via PN !!
pvgua
Smart-Analyzer
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Leonardo Da Vinci Platz 1

Böblingen, 71034

Germany

Leider, kann ich das Cellid nicht ansehen.

@pvgua 

Schwer zu sagen welche LTE Zelle du da genau empfängst.

Ich habe die in Frage kommenden geprüft aber keine Probleme erkennen können.

Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)

Kein Support via PN !!
pvgua
Smart-Analyzer
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I logged into the gigacub, opened the diagnostics section, launched ping to the google.com- everything is OK. I started traceroute, everything is fine too. But when I try to download sites from my phone or laptop connected to the gigacub via wifi, the download wheel spins for a very long time and then shows a timeout error. On the gigacub itself, it shows that there is a connection, but the speed is 20kb / s. Once again I tell you - my month155GB package did not connect at maximum speed. My CellID is 18201109
Sorry for the English but I can't describe this all auf Deutsch. 😉

pvgua
Smart-Analyzer
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Here is my monthly package. He is active but not in reall.

@pvgua 

I can't see any problems at this cell id you posted.

Maybe it make more sense if you contact one of the known links to create a ticket to check more details: 

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Euer-Kontakt-zu-Vodafone/td-p/1912292

Bei guter Leistung freue ich mich über ein Danke (Daumen hoch)

Kein Support via PN !!
pvgua
Smart-Analyzer
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Your TOBY is the dumbest bot ever. I have already applied there - no result. How can be everything fine if the speed is 35kb/s? 
I connected different phones via Wi-Fi, I also connected the laptop with a cable and via Wi-Fi, sites did not load.

pvgua
Smart-Analyzer
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An employee of your company named Heike helped me, he just restarted my monthly package and everything worked. Thanks to him. And you simply did not want to understand the reason, although I myself pointed it out to you and did not want to do anything. Terrible service.

pvgua
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The issue has resolved.