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Antwort
Lösung
am 24.06.2021 08:06
Hello, Team!
My router reboots periodically, at least once per day during business hours.
Considering that I work from home office, this is unacceptable.
Please, arrange a technician to check the line.
Thank you.
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 28.06.2021 20:16
Hello Oleg_Merzlikin,
I made the task for the technician, you will receive a call for the appointment.
Regards,
Claudia
am 24.06.2021 14:28
Hi Oleg_Merzlikin,
das Signal bricht hier immer wieder weg und es kommt zu hohen Fehlerraten am Modem. Ich möchte gern einen Techniker beauftragen, der sich das vor Ort anschaut. Wenn das für Dich in Ordnung ist, dann brauche ich noch eine Handynummer, damit wir einen Termin vereinbaren können.
Ist die Hausanlage zugänglich?
Aufgrund der aktuellen Entwicklungen müssen wir gewisse Vorsichtsmaßnahmen treffen. Daher müssen wir wissen, ob in Deinem Haushalt Symptome aufgetreten sind, die im Zusammenhang mit Covid-19 stehen könnten. Wir wollen Dir natürlich nicht zu nahe treten, aber andererseits wollen wir auch nicht unnötig noch mehr Menschen gefährden.
Viele Grüße
Marco
am 24.06.2021 20:05
Hi, Marco,
can you write in english, please, my german is not that good.
I'll take a key from our basement where the equippment is, and let you know when I have it.
Thank you.
P.S. There is no Covid sympthoms in our house.
am 27.06.2021 19:08
Hello, Marco!
I have a key for basement now, so we can arrange a technician to come.
I'll send my phone number in private message.
The technician will have to call me on arrival since the door bell in our house doesnt work.
Thank you!
am 28.06.2021 20:16
Hello Oleg_Merzlikin,
I made the task for the technician, you will receive a call for the appointment.
Regards,
Claudia