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Lösung

No internet
Anonym96598
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer
Hello all,


Today in the morning at 6:31 I received the following sms: 


Lieber Vodafone-Kunde, unser Service-Techniker ist in ca. 23 Minuten bei Ihnen.


Unsere Techniker sind unterwiesen und halten sich an Empfehlungen der Gesundheitsbehörden. So helfen auch Sie mit: Halten Sie 1,5 Meter Sicherheitsabstand und sorgen Sie für gute Durchlüftung in Ihrer Wohnung.


Sie kommen aus einem Corona-Risikogebiet? Oder Sie sind schon in Quarantäne oder haben Krankheitssymptome? Rufen Sie in diesen Fällen bitte unseren Service-Partner an.


Ihr Vodafone-Team


After that I lost my internet connection and it has not been still restored. Nobody came by the way but I see in my account the the technician did some number porting. I have no clue what was that.


What can be the root cause and how to solve it?


Thanks.

10 Antworten 10
Anonym96604
Youngster
Youngster
I thought I was the only one with issues regarding buffering and downtimes of the internet. Most times, it completely stops. No internet. I once called in to complain, chap set something up on my line which he claimed would rectify the issue. I was happy. But for a short time. The same issue is still ongoing.