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Antwort
Lösung
am 20.05.2020 23:19
Hi all.
I was recently connected at my new address in Hamburg to 1gb glass fibre broadband. During the day I have no issues but from around 1800 onwards the connection becomes very slow and the latency jumps fro 20 to around 600ms. This makes any sort of streaming / Netflix etc pretty much impossible. I have tried restarting the router etc but no luck. This is happening every single day day and very frustrating. Anyone have any ideas or do I need a technician to come and have a look.
Thanks
am 26.05.2020 10:01
Hey,
I'd be happy to take a look at the connection 🙂 Do you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract holder) via private message?
Then please let me know in the post when you have sent me the data.
Regards
Tobias
am 26.05.2020 21:11
Hi Tobias
I have sent you the required information.
Thanks
Ben
am 29.05.2020 14:55
Hey @BMcEvoy,
thanks for the data, i checked your connection, and there is a central loadout problem - my colleagues are already working on it - but i cant give you any date or something like that when it will be fixed. I can offer you a 50% credit for the troubles 😕
Regards
Tobias
am 29.05.2020 22:01
Ok, danke Tobias, bitte kannst du mir die Ehre geben, solange dieses Problem weiterhin besteht. Ich finde es seltsam, dass es nicht möglich ist, zumindest eine Schätzung darüber abzugeben, wie lange es dauern wird, bis dieses Problem behoben ist.
am 02.06.2020 13:29
Hallo BMcEvoy,
leider wissen die Kollegen noch nicht, wie lange es dauern wird. Daher können wir Dir kein Störungsende nennen.
Liebe Grüße
Moni
am 13.06.2020 22:05
Hallo Tobias / Moni
Welcher Rabatt wird auf mein Konto für die Betriebsstörung angewendet? Könnten Sie mir bitte mitteilen, wie lange dies angewendet wird?
Vielen Dank
Ben
am 15.06.2020 16:02
Hallo BMcEvoy,
ich kann Dir eine Gutschrift in Höhe von 50% buchen. Das wäre dann erst mal für Mai - Juni. Sollte es noch länger dauern, kann man diese auch verlängern. Wäre das in Ordnung für Dich?
Liebe Grüße
Moni
am 21.06.2020 21:43
Danke Moni Das ist akzeptabel. Ben
am 23.06.2020 08:39
Hey,
die Gutschrift habe ich hinterlegt 🙂
LG
Tobias